Jóga pro protažení

60min. lekce důkladného protažení vycházející z jógových pozic, která vaše svaly přirozeně a šetrně připraví na zvýšenou zátěž (sport) anebo také na každodenní fungování našeho těla.

V hodinové lekci uvolníte ztuhlé partie těla a posílíte slabá místa. Odstupňovaná série cvičení vám vytvoří základní rámec, který vám pomůže vytvořit si návyk zdravého protažení každý den.

Pouze dobře sladěné tělesné systémy tvoří celek, který je schopen správně pracovat.

Ve speciální sestavě cviků a základních ásán vyvážíte svalové napětí, upravíte sklon pánve, pomůžete srovnat nevhodné zakřivení páteře. Protažením zvýšíte pružnost. Uvolněním hrudníku, kyčelních kloubů a pánve získáte v těle prostor, v němž mohou orgány lépe pracovat, zlepšíte krevní oběh a pohyb lymfy.

Cvičení je vhodné pro zdravé muže a ženy bez rozdílu věku. Je určeno jak pokročilejším adeptům, tak i úplným začátečníkům.

 

Mapa stránek

Kontakty:

Ing. Jana Týmlová
email: info@jogavplzni.cz
sms:   602 857 665


"Jóga je když každá buňka těla zpívá píseň duše ..."
B.K.S. Iyengar

"Jóga je 99% praxe a 1% teorie."
Sri Krishna Pattabhi Jois 

Každý touží po zdraví, ale jen málokdo je ochoten pro to něco udělat.
Josef Jonáš

"Tvé tělo spočívá v minulosti a tvá mysl existuje v budoucnosti. V józe obojí přichází k přítomnosti ".
B.K.S. Iyengar

 

"Není trvalého štěstí v žádném z předmětů světa.Je v nás ...." Eduard Tomáš