jogavplzni

Druhy lekcí

Kurzy jsou pravidelné lekce jógy, které probíhají jednou týdně ve stálé uzavřené skupině. Přihlašování probíhá jednorázově do celého kurzu pomocí přihlašovacího formuláře. Popis kurzů je zmíněn níže.

Otevřené lekce jsou určeny širší jógové komunitě, jak začátečníkům, tak i pokročilejším. Lekce nejsou vhodné pro vás, kteří trpíte závažným onemocněním srdce a cév, máte-li kloubní náhradu, jste těhotná.

Popis kurzů jógy

Kurzy pro Začátečníky (Po 16.45 – Měšťanská Beseda, St 17:00 – Yoga Shala) jsou určeny nejen úplným nováčkům, ale také vám, kteří jste měli dlouhou pauzu ve cvičení a chcete kvalitní začátek. S jasným srozumitelným vedením vás provedu základní sestavou stojných pozic, torzí, předklonů a záklonů. Naučíte se jak správně protahovat a uvolňovat. Budeme se věnovat i technice správného dýchání. Lekce je vedená v mírném tempu. Ke správnému nastavení pozic používáme pomůcky jako jsou popruhy, cihly a také stěnu.

Kurz Jóga pro zdravou páteř (Po 18.30 – Měšťanská Beseda, St 18:45 Shala) je cílen na ozdravení problematických částí páteře a díky používání pomůcek je zpřístupněn i těm, kteří mají drobná omezení hybnosti. Lekce je vedená v pomalejším tempu, pomáhám s nastavením pozic. Jakákoliv zdravotní omezení mi, prosím, sdělujte před lekcí.

Kurz Iyengar jóga pokročilejší (Út 16.30 – Měšťanská Beseda, Čt 16:45 Shala) je určen pokračujícím začátečníkům, kteří již mají zkušenosti s nepřerušenou praxí jógy min. 2 roky a mají chuť se dále rozvíjet. Budeme postupovat od základních hrubých akcí k jemnému , s klidnou vyrovnanou myslí až k hluboké koncentraci (dhjána). Součástí praxe je i pránajáma (dechové techniky) a obrácené pozice.

Kurz Gravid jóga ( Čt 15.30 – Yoga Shala). Tento kurz těhotenské jógy je pro nastávající maminky a jejich miminka. Bezpečná a obohacující metoda Geety S. Iyengar je jedinečná v použití různých pomůcek. Naučím Vás jak správně protáhnout páteř, tak abyste ulevila bolesti dolní části zad. Dále posílíme pánevní dno a uvolníme zbytečné napětí v těle . Iyengarovský přístup vytváří prostor v děloze a tak zajišťuje správný krevní oběh a volnost pro vaše děťátko. Dechová cvičení otevírají hrudník, zlepšují cirkulaci kyslíku v krvi a zklidňují nervy. Kurz je vhodný pro všechny zdravé nastávající maminky a dobrou inspirací pro budoucí porodní asistentky.

Kurz Jóga pro zklidnění vás provede základními jógovými technikami, které pomohou odstranit nahromaděné napětí v těle a uvolní mysl po náročném dni. Čeká vás jemné, ale důkladné protažení celého těla. Zvláštní péči věnujeme krční a hrudní páteři. V restorativních pozicích vytvoříte prostor v těle a prokrvíte ochablé části orgánů. Jóga nidra vás připraví na kvalitní spánek. Kurz je vhodný jak pro úplné začátečníky tak i pro pokročilejší adepty. Obzvláště jej doporučuji manažerům. Nutná podmínka je, že se cvičící dokáže zvednout bez pomoci ze země.

Nabídka pro firmy:

Sestavím vám sekvenci pozic na míru. Přijedu za vámi do Plzně a nejbližšího okolí. Mohu nabídnout i nezbytné pomůcky na cvičení. Vše dle domluvy na emailu: info@jogavplzni.cz